2010. március 15., hétfő

Ausztria

Hosszú idő után írok most megont a blogba. A múlt héten volt szerencsém Ausztriában eltölteni egy hetet. Az úti cél Karintia, ezen belül Nassfeld volt. Az egyik legjobb síterep, amit ismerek, nagyon szeretünk itt lenni. A fő csapásvonal a síelés volt. Ilyenkor valahogy sosem megy nekem a fotózás. A felszerelés túl nagy, hogy felvigyem a pályára, akadályoz a mozgásban, féltem, hogy egy méretes esésénél mi lenne vele...
Idén először egy filmes gépet vittem fel a pályára. Édesapám régi egy ZENIT-je volt az áldozat, ami nem foglalt akkora helyet, bírta a strapát. Ez volt az első filmes próbálkozásom. :) A közel mínusz 20 fok azonban nem sokat segített a zárnak, amely totál befagyott. A képeket még nem hívattam elő, de sok jóra nem számítok. :)

Ez a felvétel is még tavaly készült a hazafelé úton. A digi vázzal, idén egyet sem kattintottam. Valahogy ez a hét nekem sosem a fotózásról szól.
De persze ha kész lesznek a filmes kockák és nem túl rémisztő az eredmény, abból is rakok fel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése