2011. január 22., szombat

Lánchíd

Gondolom már sokak hallottak a Lánchíd kapcsán kiírt fotópályázatról. Elkészítettem a saját verziómat ma reggel. Akik ismernek, tudják, hogy imádom a hosszú záridős képeket. A másik nagy kedvenc mostanában a multiexpó. Gondoltam miért ne lehetne összehozni a kettőt? Egy lövés Budáról egy Pestről. Aki ma látott reggel gondolom jól szórakozott. Egy fotós Pest és Buda között rohangált a Lánchídon a kora reggeli órákban. A szimmetria sajna nem lett tökéletes, de nem tudtam ugyanazt a nézőpontot megtalálni hiába szaladgáltam ide-oda.

Miután a Lánchíddal végeztem, kicsit tekeregtem még Ádám barátommal a Váci utca környékén. Séta közben bekeveredtünk a Párizsi udvarba, ahol még sohasem fotóztam. Gondoltam itt az ideje, hogy ezen is túl legyek.


1 megjegyzés:

  1. érdekes lett a Lánchidas megoldásod - tetszik. sok sikert a pályázathoz!
    a második kép is jó lett, nem szokványos.

    VálaszTörlés